Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Lastnik domene https://delovna-oblačila.mrds.si je podjetje MIMARO, proizvodnja in storitve, d.o.o., Glinek 21B, 1291 Škofljica, Matična številka 3499677000, Davčna številka SI 51733595, TRR odprt pri NLB d. d.: SI56 0205 3025 7785 641, zavezanec za DDV, registrirano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, št. vložka 2009/6139, znesek osnovnega kapitala 7.500 EUR (v nadaljevanju: ponudnik).

Opredelitev pojmov

  1. ponudnik je MIMARO
  2. uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
  3. spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne MIMARO (https://delovna-oblacila.mrds.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa

IZBIRA IZDELKOV IN DODAJANJE V KOŠARICO: Na spletni strani poiščite izdelek, ki ga želite kupiti in kliknite nanj ali na gumb “Izberite možnosti”, da se vam pokaže opis in možnosti, izberite količino in lastnosti (barva, velikost,…) izdelka in kliknite na gumb ” Dodaj v košarico”. Pojavi se zelen trak kjer lahko kliknete “Prikaži košarico” ali nadaljujete z nakupovanjem.

PREGLED KOŠARICE: Če želite preveriti izdelke v košarici, se s kazalcem miške približajte košarici v zgornjem desnem kotu in pokazala se vam bo vsebina košarice. Tu lahko brišete izdelke iz košarice, greste v košarico ali na blagajno.

ZAKLJUČEK NAKUPA: Po zadnjem dodanem izdelku v košarico, kliknite na  “Prikaži košarico” na zelenem traku, da se vam prikaže celotna vsebina košarice ALI kliknite menu “Košarica” ALI pojdite z miško do ikone košarice, da se vam pokaže vsebina košarice in kliknite “Na blagajno”. Pokaže se vam vsebina košarice. Na tem koraku lahko popravljate količino, brišete izdelke in posodabljate košarico. Za nadaljevanje kliknite “Nadaljuj na blagajno”. V prem koraku vnesete podatke plačnika, lahko ustvarite račun, spremenite naslov za dostavo in po želji dodate opombo. Polja z * so obvezna. V drugem koraku preverite vnesene naslove in izdelke v košarici, izberite dostavo (po pošti ali osebni prevzem), izberite način plačila (neposredna bančna transakcija, plačilo po povzetju, plačilo s plačilnimi karticami Maestro/Mastercard/VISA), obkljukajte splošne pogoje in če so vsi podatki pravilni oddajte naročilo s klikom na “Kupite sedaj”. Z oddajo naročila se strinjate z obveznostjo plačila naročila.

Na elektronsko pošto boste prejeli potrdilo o naročilu z nadaljnjimi navodili glede plačila, če ste izbrali plačilo neposredna bančna transakcija.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14ih dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti.

Edini strošek, ki bremeni uporabnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti ponudniku najkasneje v 14ih dneh po sporočilu o odstopu.

Podrobnosti za pogoje o odstopu od pogodbe najdete na povezavi  [Pogoji odstopa od pogodbe]

Obrazec za vračilo blaga – odstop od pogodbe pa najdete tukaj ali pdf.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik lahko nakup v spletni trgovini plača: naročeno blago ob dostavi, s plačilnimi ali kreditnimi karticami (Maestro/Mastercard/VISA) ali po predračunu na TRR. Za datum plačila šteje dan dospetja na naš poslovni račun. Uporabnik, ki izbere plačilo “Neposredna bančna transakcija”, ima na voljo 15 dni za plačilo, po tem roku se naročilo izbriše.

V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo. Po kliku na gumb ”Kupite sedaj” se vam bo odprlo pojavno okno Bankart plačilnega sistema, kjer je potrebno vnesti podatke kartice. Katere podatke boste morali vnesti?

  • Ime in priimek imetnika kartice
  • Številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke)
  • CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani)
  • Veljavnost (mesec in leto)

Po uspešnem vnosu podatkov in kliku na “Plačajte za naročilo” vas bo preusmerilo na stran banke. Nadaljevanje postopka plačila se razlikuje od ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Potrjevanje plačila je lahko preko mobilnih aplikacij ali z varnostno kodo (sms, prenosna naprava,…) V koliko vam potrjevanje plačila ne deluje se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem izpisku banke. Za imetnike plačilnih kartic z odloženim plačilom, je na voljo tudi plačilo na obroke, vendar zgolj v primeru, da imajo omenjeno storitev že urejeno s svojo matično banko. Za več informacij o tovrstnih obročnih plačilih se obrnite na svojo banko.

Cene

Vse cene so brez DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo, s podatki celotnega naročila, s podatki za plačilo in da je naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca za to kupoprodajno pogodbo. Kupoprodajna pogodba – naročilo se hrani trajno na strežniku spletne trgovine; dobavnica in račun pa min 10 let kot je predpisano po Zakonu o računovodstvu.

Garancija

Garancijo za izdelke ponudnik zagotavlja skladno z zakonodajo Republike Slovenije, razen kjer je garancija posebej določena.

Reklamacije

Za prijavo reklamacije uporabite ta Reklamacijski zapisnik.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi pri nas je dobava blaga 2-5 delovnih dni, za izdelke na zalogi pri dobavitelju je dobava blaga 5-8 delovnih dni v ostalih primerih pa do 21 dni. Za izdelke, ki jih  dobavitelj nima na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave se obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije….

Dostavljamo samo na naslove v Republiki Sloveniji.

Dobava, prevoz, montaža

Naše cene ne zajemajo nikakršnih stroškov za dostavo, montažo ali postavitev izdelkov, razen kjer je določena storitev izrecno poudarjena. Na željo in za dodatno plačilo pa te storitve izvedemo oziroma organiziramo. Od trenutka oddaje izdelkov dostavni službi nosi kupec vse tveganje, slučajne izgube, izginotja ali poslabšanja izdelkov zaradi transporta.

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku. V ceni dostave so vključeni stroški priprave, odpreme in dostave preko paketne pošte na želeni naslov.

Vsi izdelki in stvari bodo od nas dobavljeni pod lastninskim pridržkom in ostajajo naša last do plačila v celoti.

Strošek priprave, odpreme in dostave za naročila do vrednosti 150 EUR brez DDV je 5 EUR + DDV.

Podatki o straneh

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev spletne trgovine. 

Reševanje sporov

Spletna trgovina MIMARO ne priznava nobenega izvajalca, pristojnega za izvensodno reševanje pravnih sporov (IRPS), s katerim bi lahko potrošnik reševal spore preko platforme Evropske komisije za spletno reševanje sporov.

Povezava na stran za spletno reševanje potrošniških sporov https://webgate.ec.europa.eu/odr/.